luni, 9 mai 2011

LOCURI GOALE, DE OCUPAT...

Daca as avea o foarfeca magica ,as decupa perfect rotund bucati din amintiri ,as decupa nume , oameni...i-as inchide intr-o carte si m-as multumi sa uit de ei niste ani buni de acum incolo...nu as deschide-o gandindu-ma ca ar putea sa prinda viata ...pana intr-o zi, cand o sa fiu batrana de ani ,de vise ,de viata ...atunci as frunzari-o fara frica, mi-as scoate gandurile ,zilele, oamenii pusi la presat si la pastrat si i-as aduna intr-un tablou pe perete. Bucata cu bucata. Atunci mi-as umple golurile , abia atunci mi-as aduna laolata toate amintirile... Ar fi tabloul vietii mele...
Astazi, doar decupez...pe zi ce trece devin mai priceputa...tai si arunc...iar golurile ramase caut sa mi le umplu.
Si caut bucata cea mai potrivita care sa acopere perfect ,fara sa scotoceasca prea mult ,intrebandu-se ce a fost in trecut, pe locurile ramase goale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu