marți, 31 mai 2011

COPIL FIIND, PRIN LUME FREMATAM...

Astazi, scoatem ce-a mai ramas din copilul din noi, al meu e cam intreg, se dezvolta normal, nu da semne prea mari de maturitate, dar nici eu nu-l prea bat la cap...azi e liber sa merg cu el de mana pe strada, sa-i dau voie sa fie el in vazul tuturor, sa-i dau jos din podul casei, sacul cu jucarii, sa fie dezlegare la maini de ciocolata, la zambete tampe fara vreun rost...o sa-l duc undeva la soare, sa ne intalnim  cu voi, am auzit ca o sa veniti multi , cu mic cu mare, ca o sa fim toti, ca o sa ne dam in  calusei, vom face castele de nisip, vom scrie cu creta pe trotuar...ca va fi sarbatoare.
Mai scoateti, mai cautati, sigur pe undeva mai este vreun copil ratacit si e pacat sa nu mai apuce si el sa se joace...

P.S. daca e ziua mea pot sa-mi pun si o dorinta, nu? deci sa zic ce vreau? zic...pai vreeeeaaauuu un kinder din ala cu surprize, da din ala cum primeam eu cand eram mica, nu cum e acum si mai vreau si o punga din aia de cumparaturi de la carrefour, cea mai mare care exista, plina cu jeleuri ...gata am zis...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu