joi, 19 mai 2011

IMI PLACE...

Mancarea chinezesca de mor. Mananc pana mi se face rau, fac pauza jumatate de ora, ma enervez ca niciodata nu am limita si nu stiu cand sa ma opresc, imi jur ca e ultima data cand am apucaturi de nemancata care a descoperit platoul cu minuni, uit si o iau de la capat. Alerg fiecare bob de orez, in timp ce ma gandesc serios ca as putea sa iau de barbat la mine acasa un mic chinez, care sa-mi gateasca de dimineata pana seara. Oare mama ce parere o avea despre asta?

Ciocolata. Rau. Cand eram mica rascoleam toata casa, cu inima la gat pana o gaseam pitita pe undeva , iar de bucurie si de ciuda ca au ascuns-o de mine, o mancam pe toata si lasam doar ambalajul...Asta pentru ca depasisem de mult cantitatea normala pe care trebuia sa o manance un copil de varsta mea, iar la mine in casa stiam sigur ca se gaseste intotdeauna cel putin o ciocolata...

Florile...toate. Cat de mult ne-am bate noi capul, cat de avansati vom ajunge in ale stiintei, nu vom reusi niciodata sa construim ceva atat de frumos...De multe ori am fost invidioasa pe cate o florareasa, ma gandeam ca ea nu are cum sa fie suparata niciodata, daca sta tot timpul printre ele. In cele mai grele momente din viata mea mi-am cumparat singura flori, asta ca sa-mi arat ca sunt si lucruri frumoase pe lumea asta, cand nu mai credeam in ele...

Marea de mica. Daca mi-as imparti sufletul in doua, marea ar ocupa bucata cea mai mare. Mi-e dor in fiecare clipa sa-mi lipesc mainile si parul de sarea din apa, sa-mi asuc hainele jilave de umezeala din aer, sa-mi zgarii nisipul de pe piele bob cu bob...

Imi mai plac chestiile atarnatoare care se numesc cercei, eu posesoare  a doua urechi dornice mereu de cate o pereche noua...o data pe luna ii scot din cutii, ii asez in linii egale pe categorii si le fac inventarul...spre nemultumirea mea niciodata nu sunt suficienti.

Imi mai plac caini, pantofii, jeleurile, ceaiul, bratarile, cartile, sa scriu, culorile, imi plac oamenii care-mi dau starea lor buna, imi place sa dorm cu mama, imi place cand ploua sa-mi pun patura-n cap si sa ma rup de lumea toata, sa merg cu masina si sa ma uit pe geam, sa-mi scot toate hainele din sifonier si sa le ingramadesc apoi pe toate la loc, intr-o dezordine teribila, sa ies cu simona in oras si sa ne dam cate-o data putin in spectacol, imi place cand ma cearta tata, cand mor de ciuda ca stiu ca are dreptate, imi place sa zambesc, sa plang de nervi...imi place sa fiu eu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu