miercuri, 25 mai 2011

DACA CER , MI SE VA DA??

Mi-as dori ceva...cica atunci cand nu mai stii ce, trebuie sa inventezi....eeehh pai de asta ma tot vait eu, ca mi-au traznit vorbele astea prin cap acum cateva zile si ma tot gandesc, de atunci...
Nu sunt nici plictisita, ca nu am timp, nici vreo depresie nu a cazut pe capul meu, care sa ma scurga de chef de viata, din contra exista si da si pe afara si cica pentru unii sunt si enervant de tanara, la modul ca mai am atatea de facut...si totusi imi doresc ceva. Ceva ce nu am facut pana acum, care sa ma scoata cu totul din ale mele, sa-mi strice putin lumea in care ma aflu, intr-un mod bun, ca nimeni nu-si doreste vreun dezastru de proportii, sa-l tin minte mereu  si sa mi-l aduc aminte si la batranete ca fiind momentul ala de reper din viata mea de la care mi s-au tras toate alea bune, sa ma adune cu totul de pe unde sunt imprastiata si sa ma lipeasca intr-un intreg.
Dar ce?
Iar daca cer mi se va da?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu