vineri, 6 mai 2011

SIMTIM IN NUANTE DIFERITE...

Eu nu scriu despre iubire, pentru ca nu stiu sa scriu...cum sa pun in vorbe scurte, gandurile mele mult prea lungi? In ce sa-mi imbrac amintirile cand imi saracesc glasurile, cand nu am cu ce  sa-mi invelesc sufletul , cand m-asez in forme care ma strang?
Nu scriu ,nici  nu citesc ...nu-mi dau timpul pe articole infantile , care ne invata pe toti la fel lectia iubirii. Ce ar fi sa vin eu acum si sa va spun..."Iubirea este..." Ce? Pai voi nu stiti ce este? Pe cine intereseaza parerea mea ,sau a ta ,sau a celor care iau bani debitand fel de fel de scrieri sub semnatura de mari experti...?
Pentru mine totul intra intr-un camp mult prea general , populat de inimioare roz, artificii si dulcegarii,servite pe o tava direct spectatorului mult prea infometat si cu o glicemie mult prea scazuta. Revistele ne dau cate o portie dulceaga de iubire zaharisita,care ne anima pret de cateva clipe monotonia unei vieti amare, dandu-ne sperante pe linia unui viitor promitator.
Nu ne mai umpleti paginile cu sfaturi si  povesti siropoase , ca nu mai citim ...fiecare simte in felul lui...
Uneori,  cand eu iubesc, am impresia ca imi acopar capul, ca e noapte si-mi pleznesc tamplele, iar stelele ma-mbraca rand pe rand...cateodata alerg intr-o goana nebuna, sa prind din urma ultima clipa de fericire, s-o inghesui in taina intr-o cutie pe sifonier si sa-i sterg din cand in cand , al cincilea strat de praf , de frica sa n-o deranjez si sa plece...Alteori am impresia ca ma striga marea. Tresar de teama sa nu ma fi incurcat cu altcineva,desi marea imi stie masura pasilor pe de rost. Aici mi-am pierdut candva pantoful si m-am intors de fiecare data sa-mi gasesc perechea, iar marea m-a invatat...stiu, nu am mai fost de mult, dar voi venii curand...
Asa sunt eu, ce-as putea invata de la cineva  care simte altfel ? De cand ne inghesuim toti iubirile laolalta si ne croim aceleasi dimensiuni? Nu vom face schimb niciodata, pentru a ne pregati impreuna la fel..nu ne vom tine locul si nici nu ne vom simti lipsa.
In fiecare clipa ne traim doar singuratatea, iubirea o face uneori mai frumoasa...
Fiecare vedem iubirea in nuante diferite, ii turnam diverse forme si o modelam ca pe o bucata de plastilina,strivita intre degetele ce ne fosnesc prin suflet. Unii suntem mai priceputi , alti nu...Unii ne construim monumente si ne semnam ce-a mai frumoasa arhitectura, altii ne gandim prea mult timp la ce forma sa-i dam..
Sunt pentru iubire , dar caut sa scot din general ceva ce nu va fi niciodata la fel pentru toata lumea, caut sa nu mai vad retete prescrise la fel pentru boli diferite si caut tratamente care sa ne vindece pe toti ...nu de iubire, de gandul ca simtim la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu