miercuri, 5 ianuarie 2011

SA ASCULTAM

Anul asta scriu...mult mai mult decat anul trecut .Nu pentru ca as avea mai multe de spus , ci pentru ca asa pot spune cel mai bine putinul pe care-l am , uneori pentru voi , alteori doar pentru mine.
Nu-mi plac oamenii care nu stiu sa asculte , care trec indiferenti sau nepasatori pe langa insiruirile mele de cuvinte, oamenii cu care ma lupt pentru a obtine un mic spatiu, ca sa-mi expun si eu parerile.Niciodata nu mi se acorda timpul promis pana la capat, se inghesuie peste mine cu replici, de parca totul se comprima in acel moment si e ultima lor sansa de a-si demonstra calitatile de mari graitori.
Sunt oameni care nu stiu sa vorbeasa, dar cei mai multi nu stiu nici macar sa asculte , ceea ce ii indeamna pe ceilalti sa fie mult mai putin comunicativi.
Mi se taie tot discursul , mi se impleticesc ideile si-mi fug gandurile prin toate partile in astfel de momente si ma intreb atunci cand au oamenii astia timp sa gandeasca , daca vorbesc atat de mult ...
Asa ca eu aleg sa scriu...am impresia ca spun totul pe nerasuflate , ca o poezie la scoala, cand nu te intrerupe nimeni de frica sa nu uiti versurile . Termin , pun punct si am plecat .
Dupa mine potopul.Puteti sa spuneti ce , cum si unde vreti.
Fiecare cu timpul lui.
Sa ascultam!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu