luni, 3 ianuarie 2011

CE CACIULA MEA ...

Ultima achizitie (fitza) = caciula de blana.
Am si eu, am primit-o si mie draga, dar ma enerveaza la culme cand vad ca s-a umplut pamantul de caciuli blanoase, mai mult sau mai putin reusite . Unde te uiti vezi numai capete infofolite cu cate o ditamai blana, de parca ar fi concurs si toata lumea se intrece in caciuli.
Motiv de mandrie , fiecare posesoare are si poza pe feisbuc, ca sa vada toata lumea caciula, noroc ca nu sunt din blana naturala , altfel va dat seama cate animale iepuri , caini, pisici ramaneau in pielea goala iarna asta?
S-a terminat la magazin stocul de caciuli? Nicio problema...despuiem noi vreun animal, e lumea plina de maidanezi , caciula sa iasa...nu putem sa ramanem in urma iarna asta.
Nu sunt ipocrita, am si caciula si poza cu ea , dar daca stiam de nebunia asta , pe cuvant ca imi vedeam de treaba si nu ma pozam in veci cu ea , ca sa intru acum in categoria blanoaselor de pe feisbuc. Imi vine sa ma pun in poza de profil in costum de baie la mare, asa de suparare, poate-poate se incheie invazia si intelege toata lumea ca e penibila situatia asta ...una , doua da, dar daca vezi ca mai sunt sapte inaintea ta care si-au pus poza cu caciula , chiar e absolut necesar pentru omenirea care bantuie pe FB sa ti-o pui si tu ... poza , caciula , blana.

3 comentarii:

  1. ma simt cu musca pe...caciula de blana:)) daca asta`i trendul cristina tb sa ne adaptam...altfel ramanem in urma:))si eu tot cadou am primit`o,so...have to wear it:)te pup si la multi ani!!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e prima data cand primim cadouri aproape la fel cred k mosii se cunosc intre ei :)))la multi ani si tie... te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) pay am auzit ca au fost impreuna la shopping moshii...cam nedespartiti ei asa in ultima vreme...:)))

    RăspundețiȘtergere