luni, 8 noiembrie 2010

RESTUL E TACERE...

Unii cand tac lasa impresia ca sunt prosti , dar daca deschid gura elimina orice urma de indoiala...asa ca mai bine si-ar inghitii cuvintele mormaite , care nu sunt decat o pierdere in plus de energie si de timp , nu pentru ei , ci pentru cei care asculta...
Toata lumea are ceva de spus ... foarte bine , ca de asta avem voie sa ne exprimam liber , sa fim dezinhibati , sa nu mai dam si sa primim cu ratia , dar nu cantitatea e problema, ci calitatea .Daca tot ne-a luat vreo 2 ani din viata sa invatam sa vorbim , macar sa folosim pana la epuizare toate cuvintele din vocabularul limitat la nivelul primar , tulburat si el , printre altele , de toti factorii din exterior care influenteaza numai in " bine "...
Sunt atatea fiinte graitoare pe lumea asta , care au 3 idei mari si dizolvate si pe care le tot etaleaza intr-o parte si alta , printr-o bombaneala surda si incoerenta , care deranjeaza...Daca nu au nimic de spus care sa intereseze pe ceilalti ,ii rog sa se rezume la tacere , care oricum este mult prea eleganta pentru ei si in care nu isi vor gasi locul niciodata.
Tacerea se invata , dintre cei care nu spun nimic , putini sunt tacuti , dar si mai putini stiu asta.
Am avut momente in care mi-am dorit sa fiu atat de mediocra incat sa nu ma intereseze ce vorbesc , sa am acest curaj...am vazut ca se poarta , dar de fiecare data m-a oprit tacerea cuiva , care spunea ca intelege mai mult decat ar putea grai ...Mi-a pasat mai mult de ce nu este spus , decat de "noncomformismul" de a vorbi pentru toata lumea ... si am tacut ...mi-am dat seama ca tacerea este unul dintre cele mai dificile argumente de combatut si am vrut sa o pastrez ca atuu.
Se vorbeste mult si prost , se ofera tot , se socializeaza excesiv , invartind aceleasi idei zilnic pe o parte si pe alta . Nimic nu e nou , totul e spus sub alta forma ...
Mi-e dor de oamenii care au cu adevarat ceva de spus , mi-e dor sa tac si sa ascult , sa ma fac mica si sa ma ascund de cat de putine stiu , sa fiu invidioasa ca nu mi-au trecut mie prin cap acele ganduri ...
Suntem liberi sa ne exprimam , dar fara molfaieli de fraza prostesti , mai mult interjectii decat cuvinte corect articulate , fara sa ne mutilam auzul cu vaitaturi deplorabile .
Cea mai mare parte se pierde in socializare excesiva , pe principiul " eu sunt mai vorbareata ", in traducere vorbesc mult si prost.
Vorbitul inutil ,deteriorat ,excesiv , nu e altceva decat prostie ... restul e tacere...
Daca am vorbi mai putin , poate ne-am asculta mai mult gandurile , cineva s-ar putea sa ne vorbeasca prin ele ...

Un comentariu:

  1. felicitari pentru toate postarile, le-am citit... esti o tipa cu o inteligenta lirica desavarsita.


    on topic: nu as pune problema de vorbit mai putin... ci de a echilibra ideile, vorbele si a le emite cuiva care are nevoie de ele nu unui necunoscator ;)
    intotdeauna am fost de parere ca daca esti destept... nu face pe prostul, te injosesti si nu dai dovada de inteligenta.... o astfel de dovada o dai daca stii sa treci peste situatie inntr-o alta maniera decat cea usoara... de a face pe prostul :P


    have a nice day cristina...
    te pup, denisa

    RăspundețiȘtergere