vineri, 15 octombrie 2010

DACA VOI NU MA VRETI , NICI EU NU VA VREAU ...

Azi am urat oamenii , care nu au inteles in viata lor ce inseamna eleganta , respect, sinceritate, desi in gandirea lor desirata , in cloaca lor de prostie , toate astea merg asa de-a valma, cum s-o putea mai bine pentru ei.
Nu inteleg de ce e greu si indecent sa spui cuiva simplu "MULTUMESC" pentru tot ce a facut pentru tine si apoi sa mergi mai departe cu socotelile incheiate. "Nu mai am nevoie de tine , ai fost bun cat ai fost , dar acum gata esti expirat ... la revedere" ,spune orice , dar nu te zbarli fara motiv , nu cauta pretexte penibile , ca sa cazi tot tu in picioare .
Am remarcat lasitatea astea de multe ori , in diferite situatii. Cand nu mai ai nevoie de cineva , nu ii spui "pleaca" , ci il determini sa plece. Ti-e frica sa fie alegerea ta pe fata , lasa sa fie a lui, ca si asa nu are incotro, nu i-ai lasat nicio portita de scapare .Te chinui sa-i smulgi un raspuns , ii restalmacesti cuvintele, il subestimezi, il faci pe el sa se subestimeze, sa fie slab, mai slab ca tine, doar pentru ca este mult mai greu sa spui simplu " la revedere".
E nevoie de un adevarat scenariu , se tese un intreg paienjenis , poate - poate pica vinovat si se retrage spasit.
Am auzit un om deosebit , spunandu-i unei haite de babe , "Am eleganta sa plec ..." si a plecat , nu ca a vrut , nu a fost decizia ei , nu a avut alta alternativa...
Ma intoxic zilnic cu mizerii din astea , ma chinui sa dau peste nas unor nimicuri care nu merita sa le citesc macar comenturile , asta inseamna ca ii bag in seama , dar mai uit uneori , ma amestec cu ei si ma trezesc abia cand ma sufoc, cand ma apasa toata minciuna si lasitatea lor .
Ingustimea lor mentala, mediocritatea lor innoada zilele intr-un singur sir fara capat, neted , fara niciun obstacol. Ei sunt stapanii lor si ai celorlalti .Nimic nu li se poate intampla, cand ingroapa fara rand lacrimile, ranile , sperantele altora mai slabi...Pana intr-o zi .. sper eu.
Urasc oamneii needucatii, categoria care nu a cunoscut bunul- simt si respectul fata de cei din jurul lor si asta pentru ca imi transmit mie energiile lor negative , ca ma implica in traiul lor frustrat, fara sa ma intrebe daca vreau sa le impartasesc conditia limitata...
Cresc si se hranesc cu bunastarea mea morala , atingand prostia grava in apogeul ei , fara sa priceapa ceva ...
"Prostia aspira spre zenitul ei .."asa zicea Vasile Ghica , si avea dreptate...
Si da sunt suparata... postul asta nu e pentru voi ... e pentru mine , ca prea se adunasera multe...

2 comentarii:

  1. ar trebui sa te obisnuiesti cu astfel de oameni si situatii pt ca o sa le intalnesti tot mai des:)te pup.
    p.s. imi place ca ai inceput sa scrii mai des, zilnic ma uit sa vad ce`ai mai postat si aproape nu respir citindu`ti posturile:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt obisnuita .... totusi inca ma mai uimesc situatiile astea si imi lasa un gust amar...si eu te pup

    RăspundețiȘtergere